Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej, realizowanej w ramach dotacji MSWiA na wykonanie zadania publicznego pod tytułem: „Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo-gaśniczych” – 21.08.2019r.
Ochotnicza Straż Pożarna w Czarnej
37-125 Czarna 591,
NIP: 815-16-31-607, REG: 691538141
tel: 533 339 112
e-mail: [email protected]
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ochotnicza Straż Pożarna w Czarnej zwraca się z prośbą o złożenie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej
w zakresie:
- Sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej:
-
- – wąż tłoczny W42 – 2 szt.
Specjalnego wymagania:
– długość węża 20 m
– wąż zakończony na obu końcach łącznikami 52 PN typu STORZ
– oplot wykonany z przędzy poliestrowej
– wkładka wewnętrzna wykonana z gumy syntetycznej EPDM
– średnica węża 42mm (+/- 5mm)
– produkt powinien posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP - – wąż tłoczny W75 – 2 szt.
Specjalnego wymagania:
– długość węża 20 m
– wąż zakończony na obu końcach łącznikami 75 PN typu STORZ
– oplot wykonany z przędzy poliestrowej
– wkładka wewnętrzna wykonana z gumy syntetycznej EPDM
– średnica węża 75mm (+/- 5mm)
– produkt powinien posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP
- – wąż tłoczny W42 – 2 szt.
- Wyposażenia osobistego i ochronnego funkcjonariuszy:
-
- – szelki ratownicze – 2 szt.
Specjalnego wymagania:
– szelki muszą posiadać dopuszczenie do pracy w strefach zagrożonych wybuchem
– muszą być przebadane pod kątem maksymalnej wagi użytkownika wynoszącej min. 140 kg
– muszą spełniać wymogi norm: EN361; EN358; EN813; EN1497
– wykonanie: taśmy(poliester 45mm); klamry (automatyczne aluminiowe / stalowe ocynkowane); nici(poliestrowe)
– szelki powinny być przystosowane do pracy z zaczepami dwupunktowymi
– szelki powinny posiadać: tylną klamrę zaczepową; przedni punkt zaczepowy; pas przystosowany do pracy w podparciu z bocznymi zaczepami; punkt zaczepowy do pracy w podwieszeniu; ratunkowy punkt zaczepowy
- – szelki ratownicze – 2 szt.
Termin złożenia oferty do dnia: 25.08.2019 r.
Termin realizacji zamówienia do dnia: 14.10.2019 r.
Okres gwarancji – minimum 12 miesięcy
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
Uwagi co do przedmiot zamówienia:
- W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty dostawy do zamawiającego. Zapis nie obowiązuje dostawców gwarantujących odbiór zamówienia w swojej siedzibie z zastrzeżeniem że znajduje się ona w promieniu maksymalnie 25 km od siedziby zamawiającego.
- Wszystkie towary objęte dostawą muszą posiadać odpowiednie certyfikaty
i dopuszczenia na podstawie obowiązujących przepisów. - Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia będzie używany podczas działań ratowniczo-gaśniczych i musi spełniać wszelkie wymagania stawiane dla tego typu sprzętu na podstawie obowiązujących przepisów.
- Wszystkie elementy stanowiące przedmiot niniejszego zapytania, muszą być fabrycznie nowe
Ofertę prosimy dostarczyć pocztą, e-mailem bądź osobiście na adres podany w zapytaniu. Osobiste dostarczenie oferty możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Ochotnicza Straż Pożarna w Czarnej, zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności losowych mogących negatywnie wpłynąć na przebieg postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty.